maanantai 13. kesäkuuta 2011

Luin noita teidän kommentteja tohon edelliseen postaukseen,
se pisti miettimään mutta en mä ole silti valmis jättämään mun poikaystävää...

Mä tiedän että toi viime postauksen juttu kuulosti pahalta mutta oikeasti, 
 toi on ainut huono puoli mun poikaystävässä.
Siinä on niin paljon muita hyviä puolia. 
Ja vaikka se tekikin tuon mitä teki, niin kyllä se välittää musta.

Joku teistä kysyi että ymmärtääkö mun poikaystävä mitä se teki.
Kyllä se ymmärtää. Se alkoi itkemään heti kun vahingossa löi mun pään siihen tuoliin
ja sen riidan jälkeen se on jokapäivä pyytänyt anteeksi sitä mitä teki. 

Ja kyllä me tästä asiasta tullaan vielä poikaystävän kanssa puhumaan.
Mun piti eilen illalla ottaa jo asia puheeksi mutta ajattelin että parempi puhua tänään päivällä.
Ajattelin ehdottaa poikkikselle että mietitään yhessä jotain ratkaisua minkä avulla tollasta ei pääsis enään käymään.
Tietenkään sitä ei enään tapahtuisi jos osaisin käyttäytyä riitatilanteissa järkevästi mutten osaa, ei meistä kumpikaan osaa. 

1 kommentti:

  1. Ei ole, olen suuri... Mutta kiitos kauheasti silti ♥

    Tsemppiä ja voimia muuten tosi paljon!!! ♥

    VastaaPoista